Skip to content
0265-713.104|apold@cjmures.ro
  • Cultura Locala
  • Turism
  • Scoala
  • Economie
  • Info Alegeri
  • Hărți interactive
Primaria APOLD MUREȘ Logo
  • DESPRE INSTITUȚIE
    • Legislație
    • Conducere
      • Primar
        • Atribuții Primar
        • Dispoziții
        • Rapoarte de activitate
        • Declarații de avere și interese Primar
      • Viceprimar
        • Atribuții Viceprimar
        • Rapoarte de activitate
        • Declarații de avere și interese Viceprimar
      • Secretar
        • Atribuții Secretar
        • Declarații de avere și interese Secretar
    • Agenda conducerii conform standardelor RUTI
    • Organizare
      • Regulament de organizare și funcționare ROF
      • Organigrama
        • Compartimente
          • Compartimentul Achiziții Publice
          • Compartimentul Impozite și taxe
          • Compartimentul Registrul Agricol
          • Compartimentul Urbanism
          • Compartimentul Asistență Socială
          • Compartimentul Stare Civila
          • Caminul de Batrani Daia-Apold, jud. Mures
      • Lista și datele de contact ale instituțiilor care funcționarea în subordinea / coordonarea sau sub autoritatea instituției în cauza
      • Cariera
        • Anunțurile posturilor scoase la concurs
        • Rezultate concursuri
        • Informații angajare
    • Programe si strategii
    • Rapoarte si studii
  • INFORMAȚII DE INTERES PUBLIC
    • Solicitarea informațiilor de interes public
      • Numele și prenumele persoanei responsabile pentru Legea 544/2001
      • Formular de solicitare în baza Legii 544/2001 cu modificările și completările ulterioare
      • Modalitatea de contestare a deciziei și formularele aferente pentru reclamație administrativa 2001
      • Lista cu documentele de interes public
      • Rapoarte de aplicare a legii 544/2001
    • Buletinul Informativ al informațiilor de interes public
    • Buget din toate sursele de venituri
      • Bugetul din toate sursele de finanțare și bugetul structurilor aflate sub autoritatea
      • Situația plaților
      • Situația drepturilor salariale stabilite potrivit legii
      • Situația anuală a finanțărilor nerambursabile acordate persoanelor fizice sau juridice fără scop lucrativ
    • Bilanțuri Contabile
    • Achiziții publice
      • Programul anual al achizițiilor publice
      • Centralizatorul achizițiilor publice
      • Contractele de achiziții publice cu valoarea de peste 5.000 euro
    • Documente utile
    • Declarații de avere și de interese ale personalului autorității/instituției publice
    • Comisia paritară – actul administrativ de constituire a comisiei paritare și modificările intervenite
    • Protecția datelor cu caracter personal
  • TRANSPARENȚĂ DECIZIONALĂ
    • Rapoartele de aplicare a Legii nr. 52/2003, republicată
    • Agenda publica
    • Strategia Naționala Anticorupție
    • Declarație Aderare
    • Situații financiare
    • Ședințe publice/Anunțuri/Minute
    • Numele și prenumele persoanei desemnate responsabilă pentru relația cu societatea civilă și datele de contact ale acesteia
    • Proiecte de acte normative
      • Proiecte de acte normative aflate în consultare publică
      • Proiecte de acte normative pentru care nu mai pot fi trimise sugestii
      • Proiecte de acte normative adoptate
    • Registre
      • Registru pentru consemnarea și analizarea propunerilor, opiniilor sau recomandărilor primite
      • Registrul asociațiilor, fundațiilor și federațiilor luate în evidență de autoritatea/instituția publică
    • Formular pentru colectarea de propuneri/opinii/ recomandări
  • CONSILIUL LOCAL
    • Hotarari
      • Proiecte de hotarari
      • Convocatoare sedinta
      • Procese verbale
      • Sedinte de consiliu
      • Minuta sedinta
    • Componența Consiliului local
    • Regulament de ordine si functionare al Consiliului Local
    • Declarații de avere și interese membrii Consiliul Local
    • Rapoarte de activitate Consilieri Locali
    • Rapoarte de activitate ale comisiilor
  • CONTACT
    • Datele de contact ale autorității/instituției publice
    • Relații cu presa
    • Programul de funcționare al autorității/instituției publice
    • Program de audiențe
    • Petiții
    • Nume şi prenume ale funcţionarilor publici responsabili pentru accesul la informaţii de interes public precum şi datele lor de contact (adresă de e-mail, telefon)
  • INTEGRITATE INSTITUȚIONALĂ
    • Cod etic/deontologic/de conduită
    • Lista cuprinzând cadourile primite
    • Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
    • Declarația privind asumarea unei agende de integritate organizațională
    • Planul de integritate al instituției
    • Un raport narativ referitor la stadiul implementării măsurilor atât prevăzute în SNA
    • Situația incidentelor de integritate
    • Studii/Cercetări/Ghiduri/Materiale informative relevante
  • MONITORUL OFICIAL LOCAL

DEPUNERE DOCUMENTE ONLINE

DEPUNERE DOCUMENTE ONLINEPrimaria2020-02-25T13:27:42+03:00
  • TAXE SI IMPOZITE
    • Eliberare certificat de atestare fiscala – persoane fizice
    • Eliberare certificat de atestare fiscala – persoane juridice
    • Scoaterea din evidenta fiscala a mijloacelor de transport – persoane fizice/juridice
    • Scoaterea din evidenta fiscala cladiri/teren
    • Stabilirea impozitului asupra mijloacelor de transport – persoane fizice/juridice
    • Stabilirea impozitului asupra mijloacelor de transport marfa cu masa totala autorizata peste 12 tone – persoane fizice/juridice
    • Stabilirea impozitului/taxei pe cladiri rezidentiale/nerezidentiale/cu destinatie mixta aflate in proprietatea persoanelor fizice
    • Stabilirea impozitului/taxei pe cladiri rezidentiale/nerezidentiale/cu destinatie mixta aflate in proprietatea persoanelor juridice
    • Stabilirea impozitului/taxei pe teren persoane fizice
    • Stabilirea impozitului/taxei pe teren persoane juridice
  • REGISTRU AGRICOL
    • Cerere pentru afisarea ofertei de vanzare a terenului(persoane fizice)
    • Cerere pentru afisarea ofertei de vanzare a terenului(persoane juridice)
    • Declaratie pe propria raspundere privind detinerea de bunuri
    • Diverse
    • Oferta de vanzare teren(persoane fizice)
    • Oferta de vanzare teren(persoane juridice)
  • ASISTENTA SOCIALA
    • Adeverinta ajutor incalzire – Cerere tip pentru eliberarea adeverintelor pentru ajutorul de incalzire
    • Cerere pentru ancheta sociala pt. incadrare in gradul de handicap persoane adulte
    • Cerere pentru efectuarea anchetei sociale in vederea acordarii indemnizatiei de insotitor (in cazul minorilor)
    • Intocmire de anchete sociale -A. Acte necesare in vederea inscrierii minorilor la un Centru Scolar pentru Educatie incluziva (Scolile Ajutatoare)
    • Intocmire de anchete sociale -B. Acte necesare la Directia Generala de Asistena Sociala si Protectia Copilului
    • Intocmire de anchete sociale -C. Acte necesare in vederea obtinerii sprijinului financiar
    • Intocmire de anchete sociale -D. Acte necesare in vederea asistarii persoanelor varstince la incheierea contractelor de intretinere
    • Numire de curator special pentru bolnav psihic
    • Numire de curator special pentru minori -A. in cauza succesorala
    • Numire de curator special pentru minori -B. cumparare imobil pentru minor
    • Numire de curator special pentru minori -C. Acte necesare pentru acceptare donatie minor
    • Numire de curator special pentru minori -D. Acte necesare pentru vanzarea de imobile
    • Numire de curator special pentru minori -E. Acte necesare pentru vanzare autoturism proprietatea minorului
    • Numire de curator special pentru minori -F. pentru reprezentare minor in relatii cu institutii, unitati etc.
  • STARE CIVILA
    • Cerere eliberare certificat nastere/deces/casatorie
    • Cerere eliberare extras multilingv
    • Declaratie de casatorie
  • URBANISM
    • Cerere pentru emiterea autorizatiei de construire/desfiintare
    • Cerere pentru emiterea certificatului de urbanism – persoana fizica
    • Cerere pentru emiterea certificatului de urbanism – persoana juridica
    • Cerere pentru prelungirea valabilitatii autorizatiei de construire/desfiintare
    • Cerere pentru prelungirea valabilitatii certificatului de urbanism
    • Comunicare privind inceperea executiei lucrarilor (Catre Primarie)
    • Comunicare privind incheierea executiei lucrarilor ( Catre Primarie)
    • Declaratii privind valoarea finala a lucrarilor executate in baza autorizatiei de construire emise
  • SECRETAR
    • Depunere petitie
    • Formular solicitare in baza Legii 544/2001
    • Reclamatii si sugestii

PRIMĂRIA COMUNA APOLD MURES

str. Principală nr. 134
județul Mureș
cod postal 547040
Date de contact
Tel. / Fax: 0265-713104
Email: apold@cjmures.ro
Email: primar_apold@yahoo.com

PROGRAM CU PUBLICUL

Luni- Vineri 8:00- 13:00

Cookies
Politica de confidentialitate

© Copyright | Powered by TNT Computers & City Manager | Toate drepturile rezervate
FacebookYouTube

Acest site foloseşte cookies. Navigând în continuare vă exprimaţi acordul asupra folosirii cookie-urilor. DETALII

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

Go to Top