Skip to content
0265-713.104|apold@cjmures.ro
  • Cultura Locala
  • Turism
  • Scoala
  • Economie
  • Info Alegeri
  • Hărți interactive
Primaria APOLD MUREȘ Logo
  • DESPRE INSTITUȚIE
    • Legislație
    • Conducere
      • Primar
        • Atribuții Primar
        • Dispoziții
        • Rapoarte de activitate
        • Declarații de avere și interese Primar
      • Viceprimar
        • Atribuții Viceprimar
        • Rapoarte de activitate
        • Declarații de avere și interese Viceprimar
      • Secretar
        • Atribuții Secretar
        • Declarații de avere și interese Secretar
    • Agenda conducerii conform standardelor RUTI
    • Organizare
      • Regulament de organizare și funcționare ROF
      • Organigrama
        • Compartimente
          • Compartimentul Achiziții Publice
          • Compartimentul Impozite și taxe
          • Compartimentul Registrul Agricol
          • Compartimentul Urbanism
          • Compartimentul Asistență Socială
          • Compartimentul Stare Civila
          • Caminul de Batrani Daia-Apold, jud. Mures
      • Lista și datele de contact ale instituțiilor care funcționarea în subordinea / coordonarea sau sub autoritatea instituției în cauza
      • Cariera
        • Anunțurile posturilor scoase la concurs
        • Rezultate concursuri
        • Informații angajare
    • Programe si strategii
    • Rapoarte si studii
  • INFORMAȚII DE INTERES PUBLIC
    • Solicitarea informațiilor de interes public
      • Numele și prenumele persoanei responsabile pentru Legea 544/2001
      • Formular de solicitare în baza Legii 544/2001 cu modificările și completările ulterioare
      • Modalitatea de contestare a deciziei și formularele aferente pentru reclamație administrativa 2001
      • Lista cu documentele de interes public
      • Rapoarte de aplicare a legii 544/2001
    • Buletinul Informativ al informațiilor de interes public
    • Buget din toate sursele de venituri
      • Bugetul din toate sursele de finanțare și bugetul structurilor aflate sub autoritatea
      • Situația plaților
      • Situația drepturilor salariale stabilite potrivit legii
      • Situația anuală a finanțărilor nerambursabile acordate persoanelor fizice sau juridice fără scop lucrativ
    • Bilanțuri Contabile
    • Achiziții publice
      • Programul anual al achizițiilor publice
      • Centralizatorul achizițiilor publice
      • Contractele de achiziții publice cu valoarea de peste 5.000 euro
    • Documente utile
    • Declarații de avere și de interese ale personalului autorității/instituției publice
    • Comisia paritară – actul administrativ de constituire a comisiei paritare și modificările intervenite
    • Protecția datelor cu caracter personal
  • TRANSPARENȚĂ DECIZIONALĂ
    • Rapoartele de aplicare a Legii nr. 52/2003, republicată
    • Agenda publica
    • Strategia Naționala Anticorupție
    • Declarație Aderare
    • Situații financiare
    • Ședințe publice/Anunțuri/Minute
    • Numele și prenumele persoanei desemnate responsabilă pentru relația cu societatea civilă și datele de contact ale acesteia
    • Proiecte de acte normative
      • Proiecte de acte normative aflate în consultare publică
      • Proiecte de acte normative pentru care nu mai pot fi trimise sugestii
      • Proiecte de acte normative adoptate
    • Registre
      • Registru pentru consemnarea și analizarea propunerilor, opiniilor sau recomandărilor primite
      • Registrul asociațiilor, fundațiilor și federațiilor luate în evidență de autoritatea/instituția publică
    • Formular pentru colectarea de propuneri/opinii/ recomandări
  • CONSILIUL LOCAL
    • Hotarari
      • Proiecte de hotarari
      • Convocatoare sedinta
      • Procese verbale
      • Sedinte de consiliu
      • Minuta sedinta
    • Componența Consiliului local
    • Regulament de ordine si functionare al Consiliului Local
    • Declarații de avere și interese membrii Consiliul Local
    • Rapoarte de activitate Consilieri Locali
    • Rapoarte de activitate ale comisiilor
  • CONTACT
    • Datele de contact ale autorității/instituției publice
    • Relații cu presa
    • Programul de funcționare al autorității/instituției publice
    • Program de audiențe
    • Petiții
    • Nume şi prenume ale funcţionarilor publici responsabili pentru accesul la informaţii de interes public precum şi datele lor de contact (adresă de e-mail, telefon)
  • INTEGRITATE INSTITUȚIONALĂ
    • Cod etic/deontologic/de conduită
    • Lista cuprinzând cadourile primite
    • Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
    • Declarația privind asumarea unei agende de integritate organizațională
    • Planul de integritate al instituției
    • Un raport narativ referitor la stadiul implementării măsurilor atât prevăzute în SNA
    • Situația incidentelor de integritate
    • Studii/Cercetări/Ghiduri/Materiale informative relevante
  • MONITORUL OFICIAL LOCAL

Un raport narativ referitor la stadiul implementării măsurilor atât prevăzute în SNA

Un raport narativ referitor la stadiul implementării măsurilor atât prevăzute în SNAPrimaria2023-05-17T17:50:54+03:00

PRIMĂRIA COMUNA APOLD MURES

str. Principală nr. 134
județul Mureș
cod postal 547040
Date de contact
Tel. / Fax: 0265-713104
Email: apold@cjmures.ro
Email: primar_apold@yahoo.com

PROGRAM CU PUBLICUL

Luni- Vineri 8:00- 13:00

Cookies
Politica de confidentialitate

© Copyright | Powered by TNT Computers & City Manager | Toate drepturile rezervate
FacebookYouTube

Acest site foloseşte cookies. Navigând în continuare vă exprimaţi acordul asupra folosirii cookie-urilor. DETALII

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

Go to Top